برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بهترین روغن حرارتی

چکیده کوتاه مطلب

بهترین روغن حرارتی روغنی است که در برابر دامی بالا خواص و ویژگی های خود را حفظ کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی پر فروش ترین و بهترین روغن انتقال حرارت بپردازیم. اگر قصد خرید دارید و به دنبال قیمت روز انواع روغن حرارتی هستید با ما همراه باشید. بهترین روغن حرارتی مشخصات […]

بهترین روغن حرارتی روغنی است که در برابر دامی بالا خواص و ویژگی های خود را حفظ کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی پر فروش ترین و بهترین روغن انتقال حرارت بپردازیم. اگر قصد خرید دارید و به دنبال قیمت روز انواع روغن حرارتی هستید با ما همراه باشید.

بهترین روغن حرارتی
بهترین روغن حرارتی

مشخصات و خواص بهترین روغن حرارتی

روغن انتقال حرارت دارای خواص و ویژگی های متعددی است. از ویژگی های مهم آن می توان به کاهش حرارت در کمترین زمان اشاره نمود. همانطور که از نام این روانکار مشخص است وظیفه اصلی آن کاهش و انتقال حرارت در تجهیزات باز و بسته است. در صنعت ایران و سایر کشور ها تجهیزاتی استفاده می شوند که دمای آنها بیش از حد بالا می رود. حتی ممکن است گاهی اوقات به 400 درجه سانتیگراد برسد. به همین دلیل به یک روغن حرارتی با بهترین کیفیت نیاز است که بدون تبخیر و مشتعل شدن دما را کاهش دهد.

ویژگی های مهم روغن حرارتی:

  • ضد اکسیداسیون و پایداری بالای روغن
  • کاهش ایجاد روسوب در تجهیزات حرارتی
  • پایداری و حفظ خواص در دمای پایین
  • قابل استفاده در سیستم های حرارتی باز و بسته

 

انواع روغن های حرارتی

همانطور که در بالا مشاهده می کنید، روغن های حرارتی شامل محصولات متنوعی هستند. برخی از این محصولات در داخل کشور و برخی در خارج از کشور تولید می شوند. لازم به ذکر است که روغن های خارجی در داخل کشور به صورت تقلبی و با ظاهر اصلی توزیع می شوند. به همین دلیل در خرید روغن حرارتی و سایر روغن های صنعتی باید احتیاط کرد. قیمت ارزان خریداران روغن را وسوسه می کند اما باید به این مورد هم دقت شود که اگر روغن تقلبی باشد تجهیزات و دستگاه های شما آسیب خواهند دید.

خرید و قیمت روغن صنعتی

برای خرید و استعلام قیمت انواع روغن صنعتی و حرارتی می توانید با مجموعه روغنکار نوین ایرانیان تماس بگیرید. ما تمامی محصولات را به شرط تست اصالت کالا و قیمت نمایندگی در اختیار شما قرار می دهیم. شما می توانید به صورت حضوری و تلفنی سفارش خود را ثبت بفرمایید.

ads
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Short Url Post
0